Jo recomano
Recursos:
F1.- La coberta, la contracoberta, portadella i els textos que parlen del contingut d’un llibre.
F2.- Novel.la, conte, llegenda, poesia, endevinalla
Vers, estrofa, tornada, protagonista, antagonista, narrador, conflicte
P2.- Participació en les converses, debats o presentacions de llibres al grup classe.
P3.- Explicació després del visionat o de la lectura de l’argument de la història
P4.- Expressió oral o escrita de les vivències experimentades en la lectura de textos d'imaginació i literaris i de l'opinió personal sobre ells.
A1.- Iniciativa per escoltar, llegir i visionar de forma autònoma o amb l’ajut d’adults textos d’imaginació i literaris i sentit crític en la selecció de les obres.
A2.- Interès i valoració del text literari com a vehicle de comunicació i d’interacció i com a possibilitat de gaudi personal.
A3.- Voluntat per compartir els sentiments i les emocions suscitats en l’experiència lectora o de visionat de textos literaris
Indicadors d’avaluació:
CA1IA2 Llegeix de manera autònoma els llibres triats
CA2IA3 Comenta i recomana, amb ajuda, els llibres llegits
Fins al curs 2017-2018 /inclòs):
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
Llegir un llibre a casa
Presentar un llibre anomenant el títol, autor, editorial i col·lecció en la llengua del llibre (Català/Francès a 2n cicle// Català/Castellà/Francès a 3r cicle)
Recomanar un llibre explicant els fets mes emocionants o rellevants de la història (utilitzant la llengua del llibre).
Argumentar la seva opinió
Curs 2024-2025
PIRATES
CORSARIS
ASTEROIDES
PLANETES
SATÈL·LITS
COMETES
ASTRONAUTES
GRAFFITIS
Curs 2021-2022
CORSARIS
COMETES
GRAFFITIS
PLANETES